Uten det røde/ Without the red.

 

 

Det hvite treet jeg pleier å ha i spisestuen min er nå skjøvet inn i biblioteket.  Kaminene med maria-figuren gir meg litt “Home alone” stemning fra Central park i filmen Home Alone 2.Dette snakker jeg litt om i episode 10 av kalenderen min, men det er litt vanskelig og samkjøre blogg og kalender.

 

 

 

 

 

 

 

 

The white tree that stood in the dining room, I pushed into the small library. The Mary figure gives me a home alone feeling from New York 🙂

 

Episode 18 av kalenderen. Her har deler av episode 18 gått ut grunnet en fly-turbulens  jeg forteller mer om i episode 22.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg