Utslitt før jul… :) / Exhausted

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

Det er veldig hyggelig at God kveld Norge, aviser, radio eller andre ønsker et lite bidrag fra julen min hvert år, men i tillegg spiller jeg inn en ny serie som omhandler mye mer enn bare jul og det er vannvittig med forberedelser! Så i går holdt fotografen og jeg på og sovne i sofaen…

Det gamle skattollet i stuen har jeg fra barndomshjemmet mitt. Nå er det pyntet med gran og nisser.

På nøkklen henger det en nisse

 

Dette er noe av hva vi filmet i går

Bad hair day, rett etter dette sovnet vi vel… haha

Lov og ta seg ei litta lur da…

Om natten hadde jeg i tillegg bakt pepperkaker :))

Hoho 😉

Episode 12 av kalenderen min : Åse Kleveland kommer på besøk 🙂

 

The last few days I have been exhausted, but I’m doing a new series that will have a lot more than Christmas! But here we are watching Christmas while I fell asleep in the chair

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg