VALENTINES I OSLO, EN TRAGEDIE!

 

 

Må det plaffes ned en hel gjeng med mennesker, før vi viser hverandre kjærlighet! 14 februar gikk jeg rundt i gatene i Oslo og ikke ET eneste hjerte var å se!  Bortsett fra meg! Jeg gikk der med hjerter bokstavelig talt i hue og r…

Jeg har sett litt kommentarer der folk kritiserer Valentines og mener disse amerikanske anledningene er noe stort tull og bare vil bringe penger til handels standen. Jeg mener det er utrolig hyggelig med hvor flere anledninger vi har og alt har en historie som i utgangspunktet ikke hadde noe med pengene å gjøre. Og dersom du tror det å drive butikk gjør deg så voldsomt velstående, da er det jo bare og evt. åpne en selv!

STORTINGET STOD DER DØDSFORLATT PÅ VALENTINES 🙁

 

 

Jeg synes det er helt utrolig at det ikke fantes et hjerte noe sted for jeg kan med sikkerhet si at det hat vært flere hjerter rundt omkring før. Hadde jeg vært statsminister ville jeg reist et flagg med hjerter for kjærlighet og jeg tror til og med jeg ville prøvd og innføre Valentines-aften nærmeste lørdag til 14. Februar, det hadde vært så hyggelig  🙂 hehe

SLOTTET, LITE RAUSE!

Og hadde jeg vært Sonja, ville jeg i det minste satt frem et hjerte i vinduet mot slottsplassen, så folk kunne fått seg et smil, men nei da, ikke et eneste tegn til kjærlighet her nei. Skamme seg litt kanskje!…

MÅ det plaffes ned en hel gjeng med mennesker før vi skal offentlig vise at vi bryr oss om hverandre. Jeg synes det er trist!

Et stort hjerte til USA når det kommer til å hedre kjærlighet og anledninger slik de gjør det.  I Oslo var det kun en person som gikk rundt i gatene som en hjerte i år og det var… meg 🙂  Man trenger kanskje ikke å ta den helt dit jeg gjorde haha, men har jeg misforstått Valentines ? Er poenget å vise hverandre kjærlighet? Vil vi ikke ha mer Valentines?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg