Valgets kval/ difficult choice

 

Som barn synes jeg sølvtøy og lysekroner var like viktig som leker. Jeg var bare helt realistisk!..  😇

Jeg var vel bare 5 år da jeg  begynte å ønske meg ting til mitt fremtidige hjem. Jeg ville ha alt det Mor og Far hadde. Jeg visste jeg en dag ville trenge alt og at det ikke ville komme over natten!

 

 

I følge min Mor, var ordet lys det første jeg sa. Siden klatret jeg rundt og holdet på med interiør og lavet egne ting hele tiden. Det er akkurat slik jeg fremdeles holder på i dag :))

 

 

Jeg har flere lager med det jeg kaller rekvisitter/ utskifting til alle årstider.

Jeg blir stadig kontakter når noen skal ha noe helt spesielt, da låner jeg ut ting 🙂

Lysestaker, vaser og kandelabere har jeg dusinvis av i alle farver og fasonger

 

 

Den følelsen folk har når de tar frem julepynten etter et år, den følelse har jeg hele året, hver gang det kommer en ny sesong. Jeg blir simpelthen sjokka over alt jeg har, men likevel glemmer jeg å bruke ting og blir “blind i eget hjem”

 

 

Vaser. Jeg har vaser i alle størrelser. Alt fra fransk Shabby chic og krystall til enklere skandinavisk design eller tyngre Versace 😺

Små speil har jeg uendelig med…

 

 

I stuen har jeg for anledningen tatt frem disse ulike elementer

 

 

Ikke alt passer sammen, men det passer sammen likevel 😀

Fremover vil vise ulike måter å kombinere forskjellig stasj. Målet er “å grave dypt i skapet”‘. Det er synd at når man flytter hvert “5 år” kommer over ting, man ikke har brukt siden man flyttet sist… 😏

PS: Bildet er malt av meg i 2002

 

 

I have so much decoration and rejoice replacing things all year. I was only 5 years old when I began to wish me silver and things to my home. I’m going to show many different combinations in the future

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg