Var det så ille…/ Was I that crazy…?

Noe av mitt problem som tvilling… altså stjernetegnet, er at jeg har store kontraster i meg og ambivalente tanker ang. en del ting jeg driver med… Dvs. når det gjelder podcasten vår, synker jeg ned i en grop, når jeg møter noen på gaten som forteller at de lytter til den! Derfor har jeg ikke lagt ut noe særlig informasjon med dette, målene mine er ikke så store!

Børge Kraft Pettersen er min fine podcast-vert og har mye mer ryggrad enn meg når det kommer til dette, men nå slenger jeg ut en lenke jeg også. De siste episodene, er mer hva jeg kan stille meg bak, da bl.a. lyd var dårlig til å begynne med og det ble for mye stress, abryting og hastverk, i alle fall fra min side… Jeg har lært mye av å høre meg selv på denne måten, jeg blir bedre håper jeg! hehe 😉   Her er Podden:

https://podcasts.apple.com/us/podcast/løse-kanoner/id1467691236?ign-mpt=uo%3D4

 

 

 

Endte i Se & Hør!..

Jeg er fult klar over at dersom alle hadde forlatt daten, slik jeg prøve på…så hadde det ikke blitt noe tv. men det var jo akkurat det jeg ikke ønsket da jeg gikk ut første gang! Hvorfor skal det på tv tenkte jeg, når det ikke finnes match og det ikke har noen fremtid, bare pinlig! Jeg innrømmer at tankegangen er ego, men det ville vært til begges beste! Det ble derimot lett og lede meg tilbake med en halv vinkartong innabors…

 

I uken som var stilte opp for Dagbladet i intervju som kommer på DagbladTv, neste uke! Det har blitt mye greier av en så liten sak, hehe

i Intervjuet snakker jeg om Produksjonen, daten, forventninger osv…

 

 

Jeg fremstilles som helt gal i denne utgaven Se & Hør og dagbladet har klippet. Flere har fått et helt annet inntrykk da de så episoden på Dplay og Tv Norge. Jeg er heller aldri syk, men her har jeg ørebetennese og er tydelig preget av det! hehe

 

 

 

 

 

How could it end in magazine Se & Hør.. I am fully aware that if everyone had left the date, as I try … then there would have been no TV. but that was exactly what I wanted when I first went out! On the other hand, it was easy to lead me back with half a wine box inside … This week I was in an interview for Dagbladet. It´s coming next week! It has become a lot of trouble for such a small matter, ha ha. in the interview I talk about the production, the date, all the expectations etc … I am represented as crazy in this edition See & Listen and the newspaper has cut. Several people have a completely different impression when they saw the episode on Dplay and Tv Norway. I am never sick either, but here I have ear inflammation and is clearly marked by it! hehe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg