Trenger vi den paraden?

 

 

 

Selv om jeg synes noen innslag er drøye, synes jeg paraden er kjempe positiv!!! Klart det! 🙂 Bildet over er fra parade dagen. Jeg deltok ikke i toget, av ulike grunner, den største grunnen er at jeg ikke trives i så store folkemengder!

I podcasten denne uken trodde jeg det skulle bli en kjempe krangel… Vi hadde  Dean-Erik Andersen som gjest. Vi diskuterer paraden og var egentlig ganske enige…

Her er den vakreste kvinnen på jord, Linda Evans som spilte Krystle Carrington i Dynastiet på 80 tallet. Dersom jeg ender opp som drag i paraden neste år, skal jeg kle meg ut som henne, tror jeg kommer til og bli klin lik! …. hahaha 😉

 

 

Min trofaste podcastvert Børge Kraft-Petttersen

 

 

Gjest: Dean-Erik Andersen

 

 

Dean som drag 🙂

 

Lenke til Podkasten. Paraden, vi trenger da ikke den paraden: https://podcasts.apple.com/no/podcast/løse-kanoner/id1467691236?l=nb&fbclid=IwAR2o1A1zaFXJRrCEtqAFt1gf8nOL375bmZ-GGZ1sr-3GPsQy2yoR4CIzlbI#episodeGuid=c8ab0e95-1e4c-b3f0-7734-4254418d2595

 

2 kommentarer
    1. Det er mye vi ikke trenger, men vi kan jo ha det likevel… Du trenger ikke det fancy juletreet ditt, f.eks.. 🤣

      Kle deg gjerne ut som Krystle..hun var min favoritt da Dynastiet gikk på tv for et lass år siden. Kle deg ut, ha det gøy..eller la være.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg