White and blue!

 

Det fantastiske aluminiums-fatet  med sjokoladekaken i forgrunnen er fra Georg Jensen.  Ellers har jeg fult av arvede koppestell til denne anledningen. Jeg har hatt veldig liten tid i det siste, så jeg har ikke fått lagt ut like mye som før. Det beklager jeg, syne selv det er veldig dumt 🙁  Jeg knipser av bilder og det går litt raskt, lokket på terminen burde vært med på bildet over, alt jeg gjør nå går for fort .. hehe

 

After eight boksen over, er en blikkboks og den fant jeg på et loppemarked!

På veggen henger min tippoldefar: Sigurd Storm 🙂 (Bildene er dessverre litt dårlige) Ellers har jeg gjort rommet litt “engelsk” for anledningen. Et lite “kaffeslabbedas”, som jeg kalte det fra jeg var liten, skjønte ikke at det het slabberas:-)

 

 

 

The fantastic aluminum dish with the chocolate cake in the foreground is from Georg Jensen. Otherwise, I am full of inherited cups for this occasion. I’ve had very little time lately, so I haven’t been posting as much as before. I’m sorry, even though it’s very stupid 🙁 On the wall hangs my great-grandfather: Sigurd Storm 🙂 (Unfortunately the pictures are a bit bad) Otherwise I have made the room a little “English” for the occasion. A little coffee party 🙂 The After the eight box above, is a tin box and I found it in a market!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg