My Christmas Dining Room

Det er veldig hyggelig at du titter innom bloggen min. Her kommer det mye tips, interiør og ideer av all mulig estetisk art på sikt!

Følg meg gjerne på Instagram: sigurdstormcom     

 

Siste jul med Barbie på veggen her..

  

Mange lyser opp og redigerer bildene. Jeg lar det være mest mulig naturlig 🙂

Rødtoner har jeg overlatt til stue, kjøkken og andre rom. Her går dekoren i sølv, grått og glass.

 Juletreet er satt sammen av 4 mindre trær, slik som det utenfor vinduet 🙂

Rommet skal bli utrolig annerledes til neste jul. Jeg har planlagt en utskifting, et helt annet type juletre og andre farver  her. Derfor skal Barbie bort.

Men før det skal det andre sesonger til. Nå snart en vinter som kommer til og ha flere morsome elementer og andre farver i interiøret!

Jeg elsker det franske brettet på bordet. For et par år siden falt det ned fra et skap og gikk i 30 knas. Jeg prøvde å få tak i et nytt, men uten hell. Nå er det limt sammen igjen og malt i skjøtene med speil blank maling. Man kan så og si ikke se det 🙂 I romjulen vil jeg vise hvordan man kan fikse en julekule (figur) av glass dersom den knuser 🙂

På brettet har jeg ulike detaljer jeg er glad i. Fler av tingene er fra mitt barndomshjem. Bl.a. snekulen i glass på midten av bildet. Man kan fint ha mye pynt når man sentrerer det rundt om kring. Men det er viktig med noen rene flater innimellom.

 Treet på ut siden av vinduet er festet til min spesiallagde løsning. Det er så vakkert når det er mørkt 🙂

For å se hvordan jeg heiser opp treet med 500 lys. Se evt: http://sigurdstorm.blogg.no/1449243614_christmas_inside_and_.html

Og for og evt. se hvordan jeg poder (Gjør en ordentlig gran perfekt) Kan man gå tilbake og se. My biggest Christmas tree. Jeg fikk ikke opp linken.. 🙁 🙂

7 kommentarer
    1. Hei Sigurd. Det er ett syn for øyet å se hvordan du pynter. Jeg lurte på en ting. Hvor får du tak i juletre pynten ? Vi kjøper kun en av hver kule / ornament men er utrolig få plasser her vi bor som har flott pynt. Håper du får en nydelig jul 🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg