Flere tips og ideer 🙂/ Tips and Ideas

Fra kjøkkenet ser jeg gjennom den lille anretningen min og ut i spisestuen. Dette lille rommet er nok på mange måter et lite musee

The pictures are from my the small pantry.
The green light smell the pine needles and is one of many from the store "Ha det på badet" Karenslyst alle'7, in Oslo.
I have hung a rope beside the mirror with old clips and postcard 🙂

 

Juletreet forran er til å ha t-lys bak. Det andre står på stett og har en glasskuppel over seg. Bilden på veggen kjøpte jeg på Nille for mange år siden

 

 

Figurene står ut av rammen og gir en 3d effekt

 

Selvfølgelig har jeg en liten krybbe. De kristne symbolene betyr mye for meg 🙂 

Duftlyset til høyre dufter granbar og er et av mange fantastiske dufter som er å få kjøpt i forretningen “Ha det på badet” På Karenslyst alle 7.  på Skøyen i Oslo. Hit burde du ta turen, de har mye mer enn baderoms-ting og mange flotte presang ideer! 🙂

 

 

Den gamle nissen, er et ikon på en treplate og er kjøpt i Sverige på et marked

 

 

Til venstre har jeg hengt opp et tau, med gamle klyper og julekort. Dette er dekorativt og får plass alle steder

 

 

Julenissen i luftballong er en søt pynt jeg har kjøpt i en kjempestor hall som ligger i Sverige ved grensen Töckfors. Den fantastiske hallen heter “Grenslöst”  Der finner man mye morsomt :))

 

 

🙂

 

 

Spisestuen. Innlegg fra tidligere denne uken: http://sigurdstorm.blogg.no/1482078383_jeg_angrer_ikke.html

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg