Hun må velge meg på tross av hvem jeg er på innsiden!…

 

Hvordan skal jeg klare å velge den rette nå…

Alt har gått så fort. Jeg tenker ikke på tankeprosessen eller at jeg ønsker meg barn, der er jeg ikke i tvil! Jeg satt der forrige søndag og tenkte nå gjør jeg det, nå legger jeg ut annonsen! I en fart skrev jeg det hele, slang det ut vill og spontan som jeg er! Med flere skrivefeil, flere enn vanlig faktisk! Jeg gikk ut og inn igjen og oppdaget den ene feilen etter den andre, til slutt landet jeg på at slik får det være! Mine advokat og lege venner ringte meg ned – de ville hjelpe meg med en proff tekst, men jeg sa nei. Kvinnen jeg håper henvender seg, skal henvende seg til MEG, slik jeg er! Og da må JEG skinne igjennom, så slik ble innlegget: http://sigurdstorm.blogg.no/1487519145_y.html

Jeg fikk hundrevis av “likes”,  noe jeg aldri hadde regnet med og innleggene ble delt rundt omkring. FANTASTISK, 1000 takk! Jeg er så glad! :)))

Flere damer var interessert og jeg sitter igjen med det jeg kan kalle rundt et dusin seriøse henvendelser. Blant de ulike henvendelsene var det en som skilte seg ut, nå gjenstår det å se…

Interiørfokuset mitt dabbet litt av, nå tenker jeg på litt annet…

“Tenkestolen” min er kjøpt på Nobell antikk på Frogner. Det nydelige speilet er fra Briskeby Gods som også ligger på Frogner. Buddha figuren i rommet som ligger i bakgrunnen er fra en antikvitetsforretning som dessverre er lagt ned, men den er ikke antikk, dvs. Den er ikke over 100 år. Innlegget hvor jeg stylet om spisestuen min med Buddha og kristelige symboler fra 26.01.2017: http://sigurdstorm.blogg.no/1485434382_n_er_jeg_i_tillegg_spirituell_128591.html

Mer om prosessen og interiør kommer- det kan jeg love 🙂

 

 

6 kommentarer
    1. Som Lilli Bendriss ville sagt: du bare vet når det er den riktige 🙂 The inner voice never lies…

    2. Håper du finner den rette. Enig med hun over her, du bare vet det.
      Masse lykke til 😘👍🏻
      Klem, Kari

    3. Når den rette står der og dere har hatt en prat så vet du at det er den riktige mammaen til barnet ditt Storm. Prat masse, le masse, finn kjemien, så skal du se at du skjønner hvem hun er, det kjenner du ❤
      Lykke til.
      Bettina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg