Jeg skulle gjerne valgt deg Else! 😚

 

Instagram: sigurdstorm    Interiørarkitekt, kunstner og produktdesigner.

Alt ble stille etter at jeg søkte etter mor til mitt barn. Flere spurte hva som skjedde i prosessen… Jeg la ut innlegget nedenfor i februar der jeg søke etter mor til mitt barn. I en bursdag hedret Else Kos Furuseth meg og det resulterte i at jeg for gøy la ut bildet over av Else og meg og skrev: Er dette mor til mitt barn. I løpet av kort tid rant likes og kommentarer inn på Face og det virket som at folk likte forslaget og tro meg det ville blitt et morsomt-crazy barn, men jeg valgte bort Else 😅

Saken var at jeg allerede var i gang og kan vel si jeg har funnet henne… Jeg fikk flere henvendelser og hadde nærmest audition i flere dager. Tv meldte interesse for dokumentar, men så brakte alt sammen da jeg ble overfalt av 3 menn i hjemmet mitt 13. mars. Ironisk nok var det dette som endte på tv 2 nyhetene i et helt døgn. Jeg var helt knust. (alle disse innleggene ligger forøvrig fra 19. mars)

 

 

Jeg har kommet meg videre og prosessen er i gang. Jeg vurderte å legge alt til siden etter overfallet. Hvorfor skal jeg utsette et barn for dette tenkte jeg, men det er ikke lagt på is! Men enslik prosess tar tid, så jeg kommer tilbake til det. Tusen takk for alle spørsmål og interesse som fulgte meg gjennom det som var, jeg setter så utrolig stor pris på det :))

DET OPPRINNELIGE INNLEGGET: http://sigurdstorm.blogg.no/1487519145_y.html

 

 
 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg