Fortsettelsen… / Continuation

 

 

Forleden skrev jeg litt om reportasjer jeg stadig hadde i de ulike bladene fra år 2000 og frem til nå.

Her er dert noe fler bilder fra et av ferie stedene vi hadde da jeg var liten på Tjøme. Bildene er fra hjemmet 2005. Markblomstene plukket jeg for anledningen og jeg hang i en liten pære og en morell fra haven 🙂

 

 

 

 

Frukten og grønnsakene i leire under bordet er laget av meg og malt i ulike farger

 

 

 

Jeg løpe i hælene på Moren min fra jeg var liten, hun lærte meg mye uten at hun sa et ord, i dag spør hun meg om råd når det er noe praktisk som skal løses 🙂

Her er lenken til første del av reportasjen: https://sigurdstorm.blogg.no/sommerminner-summer-memories.html

 

 

The other day I wrote about the reports I’ve had in magazines from 2000. This is from a vacation spot we had from when I was a kid. The report is from 2005. Hwr is the link to the first part:https: //sigurdstorm.blogg.no/sommerminner-summer-memories.html

 

 

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg