Hadde jeg tent på en kvinne, hadde jeg gått rett på by´n og gjort det!

Min Mor, er den jeg søker råd hos, dersom jeg trenger det i denne saken 🙂

Kjære jenter, hvorfor skal en del av dere gi oss homofile råd om hvordan vi bør kjenne en kvinne for å få et evt. barn med henne..?

Etter innlegget jeg hadde forleden- er det en del av dere som gir meg hundrevis av råd: Pass på at hun er stødig, pass på at hun har økonomi. Pass på sykdomsbildet hennes. Pass på at dere blir  godt nok kjent, pass på, pass på osv. Jeg blir litt sprø!.. I tillegg sier dere: ”Vi mener det bare godt”!  Dette kan jo være med på å skape et hinder.. Hvorfor skal vi ta alle de hensynene, hvilken gutt har gjort det før oss? Hvorfor skal jeg bli så godt kjent med den kvinnen. Gutter har til og med gått på by´n, kommet hjem og fått en tlf av henne de bare har møtt den ene kvelden, at hun er gravid. Ja så kult. Dette har jo gått bra! Så hvorfor skal jeg drive med se mye gransking!?

 

Veldig ofte har ikke en heterofil mann engang vurdert barn, før hun står der og sier” Jeg er gravid”!

 

 

 

Hvis du er en kvinne: Hvor mange heterofile menn har du sittet og rådet slik dere gjør til oss? Og tror du de ville lyttet til deg..? Det tror ikke jeg. Spør faren deres om han fikk disse rådene før du kom til verden.. Vi er mer like dere jenter enn hva mennene deres er. Pluss at vi er menn, så kanskje det gir oss noe positivt..? 🙂

 

Klart at jeg ønsker å like henne. klart jeg ønsker hun har jobb og at hun er frisk, men jeg har ikke tenkt til å holde på med gransking helt til… jeg ikke liker henne… det blir mest sannsynlig ikke noe barn på meg og i hver fall ikke om jeg skal holde på sik dere kvinner mener jeg burde! Jeg kan uansett  tenke at jeg gjorde det jeg kunne!

 

En gang prøvde vi på innsaminering 5 ganger over 3 måneder og to ganger har jeg risikert og bli kjent med to jenter over litt tid, men så dukker det opp en fyr hun vil date og da blir jeg selvfølgelig  jeg uinteressant! Hadde jeg bare droppet og bli så innmari kjent”, så hadde jeg kanskje vært far nå.. Dette har jeg ikke tid til lenger. Mange andre gutter har fått barn med den de er glad i uten å ”granske” genene hennes. Og viser det seg at forholdet blir vanskelig eller at banet blir krevende, så skal jeg  takle det også! Hvorfor skal jeg som homofil gå etter noe som skal virke perfekt når ingen andre gjør det! Så,- hadde jeg tent på en kvinne, hadde jeg gått rett ut og gjort det! 😉

Men jeg vil takke for alle tanker og all støtte! Det betyr så utrolig mye 🙂

Jeg er i en prosess og kommer tilbake med mer etter hvert…

Skriv gjerne din mening om denne saken 🙂

 

Utgangspunktet til denne saken: https://sigurdstorm.blogg.no/leter-etter-hun-som-vil-ha-et-barn-og-delt-omsorg.html

 

 

12 kommentarer
    1. “Flirer”.
      Ikke hør på dem. Mas og kjerringkakkel, enda så unge mange av dem sikkert er. Du er voksen og vel så det og klarer fint å tenke og vurdere selv.

    2. Spennende prosess du er i. Har ikke vært innom bloggen din før, skal ta en titt rundt på innleggene. Så noen spennende overskrifter 🙂
      Når det gjelder saken du skriver om tror jeg det som er viktigst er at det er en person du har kjemi med og som du kan se for deg et samarbeid med. For meg er hadde det vært en selvfølge å sjekke sykehistorien og spør om det var noen arvelige sykdommer i familien, og pga delt omsorg en akseptabel økonomi.
      Lykke til! 🙂

      1. Så hyggelig 🙂 Det er nok ikke noe jeg ikke har tenkt på, men tror heller jeg bare ville fått et barn med en ok kvinne, enn å sjekk opp alt mulig som kommer bare til stoppe meg 🙂 Heterofile sjekker ikke slikt, de bare får barn! 🙂

    3. Surrogati kan kanskje være noe å vurdere… (tammuz nordic), men det har du sikkert tenkt på. Ønsker deg virkelig lykke til:))

    4. Ønsker deg bare masse lykke til❤ Tror du blir en fantastisk får.
      Klem Elisabeth

    5. Jeg har 4 gutter,å skulle så inderlig bært frem en «super elsket kidd» til deg,hadde muligheten vært der.
      Poenget mitt er att jeg såååå inderlig håper at du vinner og får deg ett barn. FÅ vil være ønsket og elsket mer en ditt.
      Lykke til du super fine❤️

    6. Jeg ville ha gått gravid og gitt barnet mitt til en mann om jeg viste han hadde omsorg og empati nok. Uavhengig av legning. Som enslig fembarnsmor vet jeg hva det innebærer å være alene og ha omsorgen alene. Jeg ville at pappaen skulle tatt barnet til vanlig mot at om han trenger veiledning, hjelp eller bare gode tanker eller barnevakt vil bruke meg som første ledd. At jeg blir inkludert. Men ville ikke ønsket daglig omsorg. Men gjerne samvær. Høres nok både kaldt og kynisk ut
      Men jeg har hendene fulle av mine fem som jeg er alene med. Noen av dem har ikke samvær med faren sin. Så jeg har nok. Men ønsker og unner andre muligheten til å få være forelder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg