Jeg bryr meg absolutt om hva folk tenker!

 

 

Sjokkuttalelsen til min søsters x, er nå på avstand!

 

For en uke siden kom han som lynet, det var unna gjort på 22 minutter som en Storm, som han også er! Og han er halvt spansk, så farvene blir nydelige! 🙂

Etter innlegget jeg hadde forleden ang. min lillesøsters X´type som ikke ville ha barn med henne fordi jeg er homofil, tenkte jeg og følge opp det viktigste i saken og det er at hun med sin nye kjæreste, fikk barn for akkurat en uke siden i dag! 🙂

 

(Lenke til “sjokkinnlegget” : https://sigurdstorm.blogg.no/siden-jeg-er-homofil-ville-ikke-min-sosters-kjaereste-ha-barn-med-henne.html

 

Jeg har blitt onkel igjen! 🙂

Når noen sier de ikke bryr seg om hva andre tenker, tror jeg stort sett de er usikre som prøver å virke så selvsikre. Jeg kan bry meg om småting, og her er noen av tankene mine i disse dager! Skal jeg bli kalt onkelSigurd eller kun Sigurd. Dersom jeg går rundt med min lille nevø og han kaller meg Sigurd, kan folk lett tro det er min sønn, og at ikke har klart å lære opp til og si Pappa… Vel jeg ville vært veldig stolt om noen kalte meg Far som min familie sier, eller pappa, men dette er jo ikke aktuelt nå! , Men jeg er i hvertfall onkel og må finne ut hva som er mest riktig for meg og bli kalt. Vil jeg føle meg gammel om han blir opplært til å kalle meg onkelSigurd og vil jeg evt. angre når jeg blir eldre og han kun sier Sigurd…

Da jeg vokste opp kalte jeg min tanter og deres menn, kun med navn. Min Mor har 3 yngre søstre. Mor er eldst av 4, så mine tanter og onkler var såpass unge at det ble naturlig og kun si navn. Kanskje litt fordi det ville virke mer distansert om vi skulle omtale de som: TanteAnne osv. Mor fremdeles er eldst, ja ikke så rart egentlig  🙂 og mine tanter er også liksom fremdeles unge og pene og Mor er fortsatt eldst hehe, så det føles for meg naturlig at jeg aldri har omtalt de som “tante og onkel”, før navnene deres!
Men hva vil jeg bli kalt…onkel eller ikke, jeg er jo egentlig ikke ung lenger… Men jeg blir alltid glad når noen tror jeg er det…

De ordentlige unge skjønner jo ikke at man fremdeles kan være ung frem til man er sånn ca 60- 70 i dag … hahaha.

Vel, nå er uansett tanken: Skal jeg være OnkelSigurd eller bare Sigurd… Har dere noen meninger om temaet, så kom gjerne med en tilbakemelding her eller på Face 🙂

 

Bildet nedenfor:  Du vet den følelsen man får når man er forelsket. At det kribler og kiler i hjertet, den følelsen får jeg når jeg ser på ham! 🙂

 

8 kommentarer
    1. Beklager på det dypeste på vegne av din søsters X, værste og mest uintelligente jeg har hørt! Hurra og gratulerer som onkel til en vakker skapning♥️ Og ja, det er hyggelig med onkel🥰

    2. Gratulerer med ett nytt tilskudd i fam. Og så pen!. Onkel eller Sigurd du får tenke på hva som passer deg. Ha en god helg.

    3. Himmel så nydelig💙 Onkel Sigurd høres koselig ut. Også er det enslags “hedersbenevning” bare han har rett til å bruke❤️ Gratulerer masse og velkommen til verden til den lille 💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg