Jeg fikk en heterofil mannlig psykolog på 25 år! They gave me a psychologist of 25 years

 

Aldri har noe ødelagt eller tatt fra meg så mye av livet mitt. Frykten har jeg fremdeles.

 

JEG ØNSKER FREMDELES AT DE SKAL TATT!

 

I dag er det 3 år siden jeg fikk 3 menn på døren som skadet meg fysisk, men mest psykisk . Klokken var 05:00 om morgenen. Jeg var helt i ørska og trodde den var 08…

 

Jeg fikk krise hjelp på stedet. Jeg anbefaler alle som ender i ulike traumatiske situasjoner og ta imot den hjelpen de kan. Jeg ble ble anbefalt psykolog og det er noe jeg mer enn gjerne går til. Jeg er veldig åpen om mine vanskeligheter til venner, men det lønner seg og ha en helt objektiv. Men jeg synes det var rart å komme til en gutt, som trolig var 25 år, nyutdannet som skulle hjelpe meg… Jeg reiste meg og sa. Du er sikkert kjempeflink, men jeg er homofil og 20 år eldre enn deg. Jeg tror jeg vil ha en kvinne, en erfaren kvinne. Han forstod dette og jeg fikk en ny time i vårt offentlige system. Jeg klarte ikke å følge det opp, da jeg på dette tidspunktet var så preget av situasjonen. Så jeg mistet muligheten til å få ny time. Dette basert på at jeg hadde uteblitt to ganger.. Jeg gikk tilbake til legen min.-  Han mente at jeg ikke trengte hjelpen fordi jeg har en egen måte å ha kontakt med følelser, sette ord på ting å være åpen! “Vel.. jeg er på randen svarte jeg. Noen ganger blir jeg sint, urolig, livredd eller svett på et sekund av en lyd eller en skygge i hjemmet mitt. Jeg er helt ustabil!”   Videre fortsatte jeg:” Jeg er en Norsk borger og vil ha det jeg har krav på. Hvis ikke tar jeg livet mitt”… det siste sa jeg med et smil.. Da måtte det offentlige systemet gi meg ny henvisning, de kan jo ikke ha et liv på samvittigheten… Hvorfor skulle jeg betale i dyre dommer for noe vi har krav på! Det tok likevel 3 år før jeg klarte å samle meg. Nå går jeg fast for å løse opp i  bl.a. denne hendelsen. Det har vært tungt!

Her er historien: “Jeg kjempet for livet mitt i mitt eget hjem”:

 

https://sigurdstorm.blogg.no/jeg-kjempet-for-a-overleve-i-mitt-eget-hjem-slik-skjedde-det-i-struggled-to-survive-in-my-own-home.html

 

It’s been 3 years. Now I go to a female psychologist and it helps. The incident is deep, but I still want them to be taken!

 

3 kommentarer
    1. uffameg dette var ingen hyggelig lesing.Det er jo bare helt forferdelig hvordan folk oppfører seg.Håper du får den hjelpen du sårt trenger. jeg har selv opplevd saker å ting som jeg må gå i treapi for. har opphold der nå,men kjenner jeg må få besilt meg time.Det som er så jævlig fo å si det rett ut,er at det aldri forsvinner. Ønsker deg masse lykke til å håper du greier å leve med opplevelsen. Stor klem fra meg Laila

    2. Wow.. Dette må en vel trygt kunne kalle en traumatisk opplevelse!..
      Forresten påfallende at de har sluppet unna med dette, da det ikke bare innebærer at det har gått klar av vitner, men også hva en må anta de har foretatt seg mht til salg av utbyttet, selv om dette var av langt mindre verdi enn hva som var intensjonen. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg