Jeg trengte vel ikke å se så homo ut- Bursdagen og duken

 

Tenkte jeg skulle vise resultatet av hvordan paljett-løperen jeg vurderte å bruke da jeg skulle i bursdag forleden ble. Jeg endte ikke opp med å bruke det! Kunne lett gjort det, men noen ganger er ikke nødvendig å stikke seg så mye frem. Så det endte med hvitt silke skjerf som det opprinnelig skal være til smoking.

 

Løperen kostet forresten på 199,- på Kremmerhuset. Her har jeg brukt en med sølv-paljetter på bordet!

Her er et bilde fra festen. Venninnen min Eva-Britt hadde gull-kjole, men jeg trengte stengt tatt ikke å ha gull-skjerf av den grunn. Tror vedkommende  som tok dette bildet, har slengt på et filter. Ser jo så ekstremt homo ut…haha      Det liker jeg ikke, ironisk nok! 😉

Innlegget før jeg dro i bursdagen : https://sigurdstorm.blogg.no/forbereder-meg-til-50-arsdag.html

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg