Kjøkken hjørnet/ My kitchen corner

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

I kveld er jeg tilbake med jul på kanal FEM kl 17:30.

Gammelt servise, mine frokost tallerkner i sølv fra jeg var barn og nyere porselen og kopp fra Nille, passer ypperlig sammen!

I den gamle tallerken-rekken , har jeg plassert , gammelt og nytt sammen. Koppen kjøpte jeg på Nille i år. jeg synes denne er så fin! 🙂

En liten nisse holder seg fast og en liten ildfast nisseform er plassert i hyllen. Hvor ildfast den egentlig er vet jeg ikke… Den er kjøpt på Tiger til en rimelig penge!

Stettfaten fikk jeg av min Mor far mange år siden. Her legger jeg ut julegodtene, så kan j´gjestene og jeg gå å forskyne oss 🙂

Maleriet har fått en  liten grankvist i front og en sløyfe jeg har laget. Refererer til innlegget ang hvordan jeg lager perfekte sløyfer! De knyttes ikke!: lhttps://sigurdstorm.blogg.no/1544007624_perfekte_slyfer_knyttes_ikke_how_to_make_a_perfect_bow_tie.html

Engelen er et minne fra min mormor. Da hun ga meg den sa hun. Når jeg en gang ikke er her lenger,Sigurd, da kan tenke på meg når du ser på denne… ” og det gjør jeg. Jeg gråter hver gang jeg setter den frem 🙁

Lysekronen er pyntet med gran og rødesløyfer

Jeg sier det hver jul: Ingen ting slår rødt! :-))

 

Episode 14. Kathrine Sørland og jeg “går på en smell” og litt sånt… hehe

I have embellished with old and new. The cup is from Nille. I always think that red is the optimal Christmas color. Episode 14. Kathrine Sørland goes bananas … hehe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg