Og slik ble jeg kvitt dem! / A Nightmare!

 

Det begynt trist!

Når man har balkong øverst: Fortiden bor jeg i en leilighet jeg har på Løkka og her er det som enn zoologisk dyrehage. Forleden hadde jeg besøk av mannen som bl.a. utfører tiltak mot fugler.

Etter store fugle-problemer på balkongen, hvor fuglene  gjør fra seg over alt og ikke minst, mister egg og ungene som dør på min balkong, måtte jeg tilkalle hjelp.  Det kan ofte lønne seg og ha en annen balkong over, altså et tak… Jeg ønsket og gjøre operasjonen selv, men styret mente av ren omsorg at jeg ikke fikk lov.

 

 

 

 

 

Tiltaket kan anbefales. Jeg tok frokosten i vinduet mens jeg fulgte interessert med på hvordan det ble utført. Mesteparten av livet har jeg ansett fugler som søte  små skapninger, men de senere årene ser jeg de mer som beist  som gjør fra seg over alt!!!

Nå tror jeg at jeg er kvitt dem! 🙂

 

I takrennen ligger det en tykk “piperenser”, som skal bidra til at fuglene ikke lager “campingplass” over hodet på meg! I tillegg disse piggene, som gjør det umulig å lande her!

Men dette begynte med gråt og jeg var ganske trist da den første fuglungen døde på balkongen min . Se innlegg fra 06.03.21 nedenfor:

https://sigurdstorm.blogg.no/dode-pa-balkongen-min-dead-on-my-balcony.html

Dersom du trenger hjelp mot fugler eller skadedyr generelt. Send en melding til Marek 97130134

 

 

 

After a big bird problems on the balcony, where the birds make their way all over the balcony and not least lose eggs and the kids that die on my balcony, I had to call for help.

I wanted to do the operation myself, but the board thought out of pure care that this did not work!

This can be recommended. I took breakfast in the window while I carefully saw what was done to keep what I for most of my life have considered cute creatures to and in recent years become beasts that do away with everything !!! Now I think I’m rid of them. In the gutter there is a thick “pipe cleaner”, which will help the birds not make a “campsite” over my head! In addition, these spikes, which make it impossible to land here! But this started with crying and it was quite sad when the first chicks died on my balcony.  See posts from Mars 6 th  below: https://sigurdstorm.blogg.no/dode-pa-balkongen-min-dead-on-my-balcony.html

For help, call Marek at 97130134

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg